onsdag 6. juni 2012

Semesteroppgave: Final tweaks og turntable

Da nærmer det seg innlevering med stormskritt, så dette blir nok siste update før det blir levert inn.
Ikke så veldig mye å si nå heller, har bare sittet og tweaket på ting og slikt. Siden sist så har jeg gått litt over på små ting som har plaget meg, og som jeg fikk tid til å fikse. Mest var på buksa, som var litt rar bak, og en fold foran som ikke var så glad i occlusion.

Foreløpig ser ting ut som dette:

Det er ikke så mye jeg kommer til å forandre nå, mye fordi jeg ikke har tid til det. Eneste er at det blå lyset på gulvet skal bli borte i det ferdige bildet, og jeg skal compe det litt mer, det er ikke gjort stort med det nå, bare noen bittesmå tweaks. Mulig jeg tester med litt andre farger på brynene, men personlig liker jeg de blå, så vi får se.

Har en turntable fra før jeg gjorde de siste tweaksa, men de er ikke så major at denne er fullstendig utdatert. Final turntable skal forsåvidt ikke gå så fort, og selvfølgelig være i bedre kvalitet. Med hell, så blir den satt på i kveld, siden den kommer til å ta en stund å rendre ut.


.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar