tirsdag 12. juni 2012

Semesteroppgave: Ferdig!

Da var ting endelig ferdig og levert inn, finally. Skal ærlig inrømme det er mektig digg å være ferdig med denne oppgaven nå, selv om det og har vært veldig gøy å jobbe med den. Tiden fra onsdag kveld til søndag var noe stressende, ettersom final turntable insisterte på å bugge maks ut et par ganger, og jeg hadde et moment av skikkelig cleverness hvor jeg satte på en turntable uten å faktisk animere det. Men ting ble ferdig til slutt, og jeg er egentlig ganske fornøyd med resultatet. Det er et par ting jeg skulle ønske jeg hadde hatt tid til å pirke på, men som har blitt påpekt så er det nok bare jeg som egentlig ser de ettersom jeg har glodd meg halvt i hjel på dama. Om noe så har jeg lært en masse gjennom hele prosessen.
Ikke så veldig mye mer å si, siden hele oppgaven ligger dokumentert her ute på bloggen :)
Her er forsåvidt en pdf ting som summerer kort opp pretty much alt jeg har skrevet her: Dokumentashun!

Final bildet endte opp som det her, det ble rendret i 2500x5000, litt overkill, men pssh.
(mulig bloggen her er litt bitchy på high-res bilder, så hvis den er det er det en link til det her: All the details!)
Og wireframen, fordi den ble litt fancy. Det er riktignok lowpoly versjonen, ettersom den modellen jeg har brukt i final bildet er en decimata versjon av highpoly'n fra ZBrush. Hadde ikke tid til å sette meg inn i noe displacement maps eller noe, følte jeg hadde nok med å lære Modo og stuff, pluss det gikk fortere å rendre.

Og et par andre stills. (har visst glemt å fjerne det blå lyset på gulvet her, men oh well. )


 Rendret ut ett bilde i wallpaper format og, hurr.


Og her er breakdownen på ting. Vimeo er litt rar på det, så hvis den lagger skikkelig og HD er slått på, slå det av så burde det gå smoothere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar