torsdag 19. april 2012

Semesteroppgave: ZBrushing og start på hodet.

Da har jeg brukt de siste par dagene på å sette meg litt mer inn i ZBrush, siden jeg stort sett ikke har brukt det siden første modellerings oppgaven i høst. Det var litt knotete i starten, og ble en del halv-derpy ting, men det gikk seg til etterhvert.

Jeg startet med å lage base mesh i maya, en veldig, veldig basic base mesh. Jeg har planer om å re-topoe all the things uansett, så jeg har ikke brukt mye tid på å lage en veldig proper og pen base.


Tok dat beauty inn i ZBrush og sculptet i vei. Endte opp med å sculpte noe form for hår som placeholder, siden det ser litt bedre ut enn ikke noe hår. Har aldri sculpta no' hår før, så det ble så som så. Må øve litt mer på det. Ingenting er final enda, men det er en start. Jeg har ikke planer om at hun skal se helt lik ut som på conceptarten, men noe likheter blir det nok.
Tenker jeg skal prøve å re-topoe i løpet av helga.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar