onsdag 25. april 2012

Semesteroppgave: Nytt hår, tweaking av kropp.

Har brukt litt tid de siste par dagene på å tweake til kroppen mer som jeg vil ha den. Ikke noe major changes, mest små-pirk som jeg har gått litt frem og tilbake på. Jeg sier meg relativt fornøyd med kroppen sånn som den er nå, egentlig. Har fremdeles ikke gjort noe med føttene, så ignorer de litt hud-sokk-lignende-føttene. Har heller ikke gjort noe mer med ansiktet, siden jeg er ganske fornøyd med det som det er. Lar ting være som de er for nå, må få på noe klær på stakkars dama snart. Så det er neste på lista av what to do.




Har brukt litt tid på å prøve frem litt hårstiler og øve opp å sculpte hår. Tror dette er mer den formen jeg kommer til å gå for. Det er litt knotete, og ikke final at all, men jeg tror det burde gå etterhvert. Har sett meg litt blind på håret nå føler jeg, så lar det ligge for nå.
Har og begynt så smått på ting hun faktisk skal ha på seg, som brillene hun har på hodet. Har bare plassert de løst nå, for å lettere lage hår som passer til de. De er ikke helt ferdige enda heller.
Ikke helt sikker på hvilken hårfarge jeg vil gå for heller, 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar